fredag 30. august 2013

Tredje dag...

-"suppe dag" altså... -er snart til ende...
Rakk bare to suppe måltider igår... -skulle jo ha i meg den bakte poteten også...
-og brått var det natt...

Idag har vert travel..-sliten og trøtt...-og sørgelig...-dagen...
2 suppemåltid (jeg rekker muligens et til) -om jeg blir sulten...
-tillegg: frukt og grønnsaker...

Magen har nok vent seg nå... 
-igår kjentes det jo litt som jeg hadde spist en krokodille...-en gnagende følelse...
Idag har jeg igrunnen ikke hatt tid til å tenke..-eller kjenne etter...

Imorgen er min "suppe testing's uke" eneste fridag...
-det blir nok sikkert den vanskeligste...
Jeg valgte jo testperioden så det skulle bli lettest mulig...
-på jobb dager er det lettere å være disiplinert og følge disse selvvalgte mat reglene...

Men det blir sikkert litt "aktion" imorgen også...
-som kan distrahere meg bort fra eventuelle fristelser...
 Så må jeg koke en ladning suppe til, -den første er snart oppspist...

God Helg forresten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...