mandag 5. august 2013

Gamle dager...


-skal jo alle dager bli...
 Her og nå...
-Bumpenes begynnelse vil etter hvert bli slike gamle dager...
De er enda små og nye i verden... 
-og nå skrives starten på deres historie...
Kanskje vil det feste seg et lite glimt eller to fra denne tiden...
-som de senere såvidt husker...
Men det meste vil naturlig nok forsvinne i glemsel...
 -visket ut av millioner inntrykk fra alle dagene og årene som kommer og går...
 

Jeg har lyst til å samle det lille jeg kan fra disse gamle dagene….
-med ord og bilder...
-låse dem fast i evigheten !! 

For livet går så fort og når de senere skal minnes tilbake….
-vil jeg at de skal vite at vi hadde det fint sammen…
-og at jeg elsker dem så tiden står stille!!



Mitt "besto" hjerte fylles med glede når de ser på meg og smiler !! 


Jeg er så uendelig Glad i Bumpene mine...
De er mine små perler i verden... -skinnende og lysende...
-og gir meg mer glede en jeg kunne forestille meg... 
Det er godt å være "Besto"...

2 kommentarer:

  1. Dette var så fint skrive, at eg nesten fekk vondt i hjarta mitt, viss det kan beskrivast på den måten.

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...