lørdag 24. august 2013

Fredagkvelds sysler...

Sitter jo her i "ensomeligheten"...-igjen...
-og fikk akutt lyst til å gjøre/lage noe...
I slike tilfeller er det jo veldig greit å ha saker på vent...
Forresten...-jeg fikk ikke til den hersens kassen... -om noen skulle lure på det...
Fikk spikret den sammen altså...-men jeg hadde nok litt skjev-syn da jeg tok mål til saging..
-og glemte selvfølgelig helt å sjekke om den passet før jeg spikret den sammen....
Den ble altså litt for stor, jeg greier å trykke den nesten helt på plass...
-bare at jeg må ta spenntak for å klare å slite den ut igjen... (-det er lite lurt med en morken kasse..)
Poenget var jo å oppbevare noe i kassen... -så jeg har lurt litt på hva jeg aldri behøver....
-det kunne eventuelt lagres der...  
  
Irritert for den kassen, -og alt annet som ikke blir som jeg vil...-eller jeg ikke får til...
-fikk jeg så lyst til å gjøre på noe... -og hentet frem dette...
 -dette VET jeg at jo at jeg får til...
Papp bokstavene er fra Panduro... -de ble først malt grå...
 -og fikk så et tykkt lag med grov strukturpasta...
Nå må det bare bli helt tørt... (-imorgen sikkert..)
 -før jeg kan vise slutt resultatet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...