tirsdag 2. juli 2013

Sommertur nr 4

-gikk ikveld til Skansen...
 Der hadde jeg ikke vert før... -men...
 -jeg er HELT sikker på at jeg skal dit flere ganger....
 

Jeg hadde hyggelig turfølge ikveld også... 
-de slappet av og koste seg...
 -og så på bølgene som brøt...
Jeg forsøkte å fange bølgebrytingen på bilde for det meste...
Minst 100 av 120 bilder var slike forsøk...
-her kommer et lite utvalg...

Store Bumpen og mamma'n hans ville ha "bildebevis"...





Her var det så FINT... -skikkelig fint... 
-hadde litt problemer med å løsrive meg for å gå hjem igjen... 
  Bare et siste bildet ut mot havet...
Og så la vi ivei hjemover igjen...
-kom vi forbi dette treet... -"svære treet"
 -spennende saker for Store Bumpen...
 Store Bumpen måtte "posere litt" for besto...



 Han var forresten utrolig flink til å gå sommertur...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...