mandag 15. juli 2013

Ferie slutt...

Det var litt hardt å komme tilbake i jobbe modus idag...
-det er godt det er fridag imorgen :)

Ferien er altså over...-21 dager forsvant fort...
Avsluttet med tur til Mikkelparken i Kinsarvik fra fredag til søndag...
(-kommer innlegg om turen når jeg har fått sortert litt i bildene....)
 -en veldig koselig tur syns jeg... -selv om været ikke var helt bra...

Nå venter jeg sterkt på at "vente på" Bumpen skal melde sin ankomst...
-terminen idag... -jeg håper hun ikke drøyer så fryktelig lenge...
Nå er jeg kommet til stadie "sprette opp"... -må sjekke tlf. 
-hver gang det tikker inn en melding...
(-her er jo elendig tlf.dekning så mobilen må ligge på tilvist plass...)
 Meldiner tikker jo inn hver gang noen komenterer noe på facebook...
-så jeg får litt trim...

Ønsker alle en fin uke.... -og litt varmere vær!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...