tirsdag 25. juni 2013

Tindebestiger...

Idag har jeg fått mitt første klipp i sommertur kortet :)
 -det kan så vidt skimtes på bildet her (-på arket)
Turen gikk hit...

Jeg valgte den røde løypen siden den var kortest og brattest...
-ville liksom teste ut hvor mye jeg tålte.. 
Den er bare 2 kilometer, -og jeg tenkte det sikkert var mer en nok oppover der...
-brukte 47 minutt opp... (-lurer litt på hva som er normalt...)
Da hadde jeg en "-så noe fint, må ta bilder, og ble varmt med jakke" pause...
-samt en liten "jøss... -nå løp hjertet nesten fra meg" stopp oppi her...
Ellers så gikk jeg altså på tur.. -i behagelig tempo uten å skynde meg...
Det fine jeg så...-og måtte ta bilder av... -var dette...
Det skinte som av tusen diamanter i gresset når solen speilet seg i vanndråpene..
-det glitret liksom i alle farger... -det klarte ikke bildet helt å gjengi :/

Jeg er rimelig fornøyd med dagens innsats... -og mitt første klipp...
+ at jeg våget meg opp i tårnet for å ta noen bilder...
 Stolmen "-ut mot hav"
 På nedover turen ble det litt mer fotografering...
 Størstedelen av denne turen går på sti som denne... -det gikk fint med joggesko idag...
 Klarer jeg klarer alle...

2 kommentarer:

  1. Flinke du har vore i dag!Eg skal byrja snart eg og.I går var det sirkus og i dag har me hesja.seinvakt i morgon.Men eg er gjerne med på Skansen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, -eg føler meg litt flink idag :) Blei heilt aleina tur... -sio eg skulle finna ut korleis formen er...
      Eg gjer ein lyd neste gong.. -kan sikkert med fordel gå fleire gonger til kvar plass og...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...