torsdag 20. juni 2013

Sprekheten...

-jobbes jo litt på for tiden...(-det er veldig tiltrengt...)
Planen er derfor å gjennomføre årets sommerturer...
De fleste som kjenner meg vet at jeg slett ikke er noen ivrig tindebestiger...
-eller turgåer... -makelig anlagt som jeg er...
Hvorfor jeg nå plutselig har bestemt meg for å prøve meg på dette...
-skyldes at jeg har "ligget brakk" de to siste årene..-da "orken" var helt fraværende... 
  
Da nå "orken" omsider har kommet tilbake, -føler jeg for å teste ut hvor mye jeg tåler...
 -tre av disse 6 turene går også til steder jeg ikke har vert før...(-er jo spennende...)

Idag på fridagen lades batteriene før kommende jobbehelg...
-er en liten forkjølelse på gang og jeg håper den forsvinner før ferien starter...

Igår funderte jeg veldig på kommende "fri og ferie" -hvilke forventninger jeg har...
-og hvordan disse ukene skal nyttes best mulig....
Jeg vil jo helst de skal vare lenge :)

Spørsmålet var altså: Hva er egentlig Sommer... -følelse, -stemning...??
-og det "poppet opp" ganske mange svar etterhvert...

Kanskje det var en god idé til blogging i ferien...
-kjøre igang en serie Sommerstemning bilder... -et hver dag i disse ferieukene...
Da kan de jo forhånds skrives, -så poster de seg selv...-om jeg er opptatt med annet...
-jeg har jo ferie..-og vet ikke hvor mye jeg blir nett-aktiv...

Bloggen har nå sin egen facebook side... -du finner den på denne linken...

   Kastanjehagen  
Bli venn med siden ved å LIKE den... -og Del den gjerne også...
-alle innlegg herfra blir postet på facebook siden...

Nå skal jeg ta kameraet med meg og gå ut en tur i sommerdagen...

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...