søndag 2. juni 2013

Søndag kveld...

-sliten og trøtt etter helge jobbingen... 
Får som vanlig alt for lite søvn (-det blir vist ikke bedre..) -mellom kveld og dagvakt... 
-ikke for at jeg sover noe bedre andre netter heller... 
-men, -det er ekstra hardt med disse skiftene...

Det var veldig godt å komme seg hjem...-idag måtte jeg bare sove litt...

Jeg var en tur nedom Lille Bumpen også før jeg kjørte hjem...
-kjøpe med meg litt "sjuke-godt" siden han har feber stakkar.. (-opp i 40 gr..)
Formen var ganske fin da jeg kom...  (-hadde fått "få ned feber" medisin)
-for der å spradet i bare "undikken" -så glad og fornøyd...

En liten trim tur for å lufte meg gjorde godt i kveld....
-en liten kvist fikk bli med hjem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...