fredag 7. juni 2013

Nermer seg...

-den STORE dagen...
-jeg har tenkt en del på det de siste dagene...

Dagen da jeg runder "mamma i 30 år"... -tenk så gammel jeg har blitt :o
-hvor iallverden har alle årene blitt av...-jeg minnes jo den dagen som den var igår...
Han var et lite støv på bare 2560gr og 46cm... 
-enda jeg var hybel alle de obligatoriske 40 ukene... (-minus to dager..)
 
Jeg tror det må ha vert den "gladeste" dagen jeg noengang har opplevd...
-et helt lite mirakel ble født...-og "min verden" ble aldri den samme mer...
Han var vel planlagt, -ønsket...-og lenge ventet på...-enda jeg ikke var så gammel...
-nytt hus med blått barnerom var nesten klart...
Dette var jo i gamledager så vi fikk fint vente til fødsel... 
-før det ble avklart om det var gutt eller jente... 
Jeg håpet veldig på en gutt :) 
Det skal feires forsiktig...(-egentlig ville poden ikke ha noe feiring av seg...)
-litt fordi hans første "avlegger" snart er klar for levering...
Det er slik at litt av gleden med å bli bestemor...
-hander om at ens barn da opplever den store gleden av å bli forelder...

  Selv om han er min første... 
-er det bare han som fremdeles har det i vente...
(-nå er det bare litt over en mnd til...)
 

2 kommentarer:

  1. Du har mykje kjekt å sjå fram til no og om 20 år, om ikkje før, kan du bli oldemor. Det er nesten endå brisnare.

    SvarSlett
    Svar
    1. Syns da er STOR stas med desse små..(Bumpene) Heldige er eg... Kanskje er eg så heldig at eg blir "Oldemor" :D
      No er da no stort sett berre kos og luksus med desse små...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...