lørdag 22. juni 2013

Natt...

-og jeg kan ikke sove...
Pga. -trist nyhet da jag kom hjem ikveld....
-en slektning var blitt meldt savnet... (-se linken under her..)
 

Jeg har delt siden over her.. -og flere avis linker på facebook...
-det gjelder jo å nå ut til så mange som mulig... -noen vet jo kanskje hvor han er...

Og nå sitter jeg her aldeles søvnløs å tenker på mamma'n og pappa'n hans...
-søsknene hans... -familien ellers..-alle hans venner og kjente...

De har det fælt nå... -sitte slik på vent... -og ingenting vite...
-man rekker jo å tenke så fryktelig mye mens man venter...
 
Jeg er jo mamma selv... -kan levende forestille meg hvordan noe slikt føles...
-og da er det helt sikkert enda verre i virkeligheten :(
Jeg er trist... -på alles vegne.. -egentlig!!
DEL -vær så snill...
 Etterlysningen, -del den med alle!!

Kanskje nettopp din deling gir resultater...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...