fredag 14. juni 2013

Igår ble det...

-slett ingen tur gåing... -og ingen bilder tatt...

Jeg dro til by-siden rett etter jobb sammen med Fam. Lille Bump...
 Vi skulle innom litt forskjellige steder...
 -og kom oss ikke hjem igjen før det nesten var blitt fredag...
 Da var jeg så sliten i beina at det kjentes som jeg hadde gått en mil eller to...

Jeg hadde bl.a. sandaler nedskrevet på handle listen min...
-noen "gode å gå med" sandaler som også var fine...
Det fant jeg da ikke...-jeg prøvde sikkert 15 par... :(

 Det skydes nok at jeg har så veldig lyst på disse... 

Ara Hawaii

Jeg har prøvd dem i str 37... -men de var desverre litt for store...
Må ha str 36...
Nå har jeg googlet, letet og undersøkt hver skobutikk... -uten hell :(

Jeg kan jo liksom ikke kjøpe det paret i str 37...-så dyre...-når de er for store...
-men det er en viss fare for at jeg slett ikke blir fornøyd med noe annet... 
-siden jeg nå først har falt for disse....

Om noen ute i blogg verden tilfeldigvis skulle vite om et par slike sko i str 36...
-blir jeg så takknemlig om du vil sende meg tlf.nr til butikken... 

Da er sommeren reddet her.... 
-og jeg hadde blitt så veldig glad...

2 kommentarer:

  1. Eg kan forstå at du ikkje kan gløyme desse sandalane, dei var verkeleg fine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Dei er veldig gode å gå med også, -og det er jo viktig...
      Eg går i sko i minst 8 timar kvar dag... -så det gjeld å velga ordentligt fottøy...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...