søndag 16. juni 2013

Helgen...

-med langfri ble ikke spesielt aktiv... (-ang. turgåing...)
Den veldig sene torsdags by turen ødela litt for fri fredagen.... 
-jeg var rett og slett sliten og lite motivert til noe som helst av aktivitet...
 (-er stadig litt småkvalm, hodepine, -"vondt'er" -i fingre og føtter..-og nakken....) 
 
Var bare ute for å teste kameraet...(-jeg kan ikke med det skikkelig enda...) 
-og tok noen bilder her og der...

Siden ble jeg invitert på middag hos Bumpene...
 -og ble der til etter de var lagt for kvelden...

De har fuglereir i muren utenfor huset sitt...
-spennende... -satte oss på vent for forsøke å få til et bra bilde...
  Det var ikke så enkelt... -de var lynraske inn og ut igjen...
-fløy i rute med mat... -mor og far...
 
  Dette var de beste bildene av en del forsøk...
Jeg er fremdeles veldig fornøyd med kameraet mitt... 
-alle bildene er tatt på autofokus innstilling...
Tenk hvilke muligheter som fins om jeg engang lærer å stille inn apparatet selv...
 
Siden gikk jeg hjem og laget kake til Lille Bumpens bursdag...
 Igår var det først og fremst feiring... -og siden en fredelig (-litt frossen..) kveld...

Idag skinner solen.. -og verden er lys og fin :)

Ha en nydelig søndag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...