mandag 17. juni 2013

Fin søndag...

-først litt mer "pip-pip" spaning...
 -så en kjøretur for å fotografere...-ville jo vise hvor fint det er her...
Jeg vandret (-litt skjelvende...) ut på en bro...
 Bilde mot øst...(-tror jeg...-sånn ca..)
-og 2 mot vest...-legg merke til seilbåten...
Høydeskrekk :/
 Tok så en snartur innom hos min søster... -som ikke var hjemme...
 -før jeg kjørte videre til neste bro...
På den virket heldigvis ikke høydeskrekken... -tror rekkverket var for høyt...
Bilde mot sør...
-og bilde mot nord...
Dette er mitt første hjemme (-oppe på haugen på Valhammar)-vokste jeg opp...
 Det ble et kaffi stopp der...
Før vi la ut på "kjøre for å gå" turen rundt Vinnes vatnet...
-litt utfordring...
-og en pust i bakken....
Eldste mann på laget er 81 år... 
-var imponert over at denne runden på ca 2 kilometer ble gjennomført med STIL :)

2 kommentarer:

  1. Å SÅ Masse flotte bilder
    spreke folk
    fin onsdag til deg
    klem eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, -ha en flott onsdag du også :)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...