mandag 24. juni 2013

Ferien...

-startet presis kl 15 idag... juhuu   ٩(-̮̮̃-̃)۶
Nå ligger det 21 blanke fridager forran meg.... (-vel...-delvis blanke..)
-det fins altså noen "skal/må" inni der...

Ettermiddagen har jeg brukt mest til å hvile... 
-klarte å forsove meg til kveldens grilling og Jonsok bål brenning...
Da ble det hjemmestekt grillmat istedet...
-mens regnet "pøste" ned utenfor...

Så har jeg vert å hentet "første" ferie prosjekt...
-en vugge som skal bli ny og forhåpentligvis fin til "vente på" Bumpen kommer...
(-den skal bare males...-bilder kommer...)
 
 Imorgen blir nok opptatt med det om det regner...
 + et "skrive noe" prosjekt som faktisk må gjøres :/ -selv om solen skinner...
 Men slikt tar mer tid å grue seg til... -en faktisk å gjøre... 
-så det blir sikkert tid til noe FERIE gøy også :)

Da ønsker jeg alle rundt omkring en fin ny uke...
-og til meg selv og de andre som føler seg berørte av det... 
ØNSKER JEG VELDIG AT ROBERT KOMMER TILBAKE...
-blir funnet igjen...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...