mandag 10. juni 2013

Er på facebook...

Kastanjehagen har nå fått sin egen facebook side...


Oppfordring: Lik den og Del den...

Jeg er enda litt i startfasen og har ikke helt oversikt på hva jeg holder på med her...
-men det kommer seg vel litt etter hvert :)

Poenget er jo å få flere lesere... -flere kommentarer osv...
-som gjør det hele mer kjekt for MEG...

Ikke at jeg har så mye spennende for meg...  -til å blogge om...
-er bare mitt "lite spennende"  hverdagsliv jeg skriver om...
Men når man Blogger... -vil man også bli lest og få kommentarer og synspunkter... 

Jeg har ingen reklame på bloggen... -tjener altså ingenting på den...
(-om noen skulle tro det...)
Ingen sponsing i sikte heller for helt vanlige dagligliv blogger ;p

Jeg har nok bare et litt for stort stort "ytrings behov" 
-og så synes jeg det er gøy å Blogge...

Noe nyttig kan nok også forekomme... -litt oppskrifter, -noen prosjekter...
-og ellers andre "lure ideer" og tips...
Mine Bumpe historier er nok mest vanlig... -de samles her for fremtiden...

 
Ønsker alle en flott sommer uke, -her skinner solen og verden er lys...
-og GLAD... -jeg har jobbe kveld...
(-om bare to uker er det sommer fri...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...