tirsdag 7. mai 2013

Slutt med tull...

-og "kjede seg" spørsmål for denne gangen...
Idag skal jeg være bare ordentlig og seriøs... -hadde jeg tenkt...
Er fremdeles ikke arbeidsfør...-desverre :( 
Jeg var en tur på legekontoret igår og fikk skjekket CRP'en...
-den var fin... -da er det VIRUS infeksjon enda en gang...
-er bare å vente til det har herjet seg ferdig..

Begriper ikke hvorfor disse virusene stadig aper seg ut på meg...
-hva gjør jeg galt.... -liksom...??
Joda... -trener sikkert for lite... -røyker fremdeles... 
-og tar ikke tran...
Sover for uregelmessig... -spiser for uregelmessig også...
Blæh :( 
-jeg kan liksom høre alle disse "feilene" mine... 

Jeg er heldigvis fremdeles ganske fri for den forferdelige trøttheten jeg hadde...
Det å ha mer energi.. "-ork"... -føles bra...-selv med virus i kroppen...
-kanskje det blir overskudd til "ut å gå litt"  også etterhvert...

Mulig at det er pga. en lenge sliten kropp at virusene finner feste så lett...
-ikke vet jeg... -men jeg synes at det er mer en nok nå...
Nå vil jeg nyte min gjenfunne energi... -få være frisk og rask en stund...
-og kanskje klare å bygge opp litt styrke og immunforsvar... -før vinteren kommer...

Nå rotet jeg meg vist helt utpå viddene her...
-det jeg egentlig skulle fortelle... -og vise... -var dette...
 Jeg behøvde altså en liten oppmuntring etter legebesøket...
-og stakk innom blomsterbutikken som snarest...
 3 nye plantene fikk bli med meg hjem... 
-så nå teller samlingen 5 levende saker her...-utenom meg og katten...
Dette er en "kul" liten potte (-med plante) som kan festes på kjøleskap,-eller lignende...
-den er bitteliten (får plass i hånden min) 
Her hos meg har den fått plass på sikkring-skapet som er rett innefor ytterdøren...
Jeg ønsker meg en til av disse...-for den var virkelig tøff på skapet der :)

Nå spørs det bare om jeg greier å holde liv i disse 5 fremover...
-meg og katten er det jo ingen fare med...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...