mandag 27. mai 2013

Her tusles...

 -rundt i shorts (-ikke varmt nok til det..) -og forbereder for kommende tider...
Har altså bare notert nye turnusen på mnd.planen.... 
 -det er greit å ha en smule oversikt over jobbedager...-og kvelder... 
-og ikke minst de kjekke "hullene" for fridager...
 
Jeg må øyeblikk omstille til "jobb modus"...
-for nå er fri helgen straks over... 
Neste helg blir det jobbehelg...-og ny arbeidsgiver...
-føles litt skummelt å starte sommeren med det...
Håper det går bedre en for to år siden.. 
-da sommeren startet på ny arbeidsplass..-og det meste var kaos... 
Sommer og ferie-avviklingen kan være stressende nok i seg selv...
-det behøves liksom ikke så mye ekstra da...

Kanskje litt feilbruk av bildet med tekst over her...
-min jobbetid er jo kjøpt og betalt...

Poenget mitt er uansett "spørsmålet om bruken av tid"

På en vanlig lørdag dagvakt for en stund siden ble jeg så forskrekket...

Det viste seg nemlig at på en 7,5timers vakt hadde jeg kjørt bil i 3t og 48min...

Jobbedagen ellers inneholdt "yrkes utførelsen" (-den egentlige jobben) :
Rapport og fordeling på morgenen i ca 20 min... 
Innom hos 13 "brukere"  (-7 før lunch og 6 middagsleveringer)...
Derav to fulle morgenstell (-rundt 30-40 min hos hver) 
-de resterende minuttene bruktes til det som skulle gjøres hos hver enkelt...   
+ at jeg spiste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...