søndag 12. mai 2013

Ferdig med jobbe helg...

-den siste som kommunalt ansatt...
Neste jobbelørdag (1 juni) blir første dag i privat regi...

Jeg lastet bilen med palle restene og dro ut til min bror etter jobb....
-behøvde hjelp med å løsne klossene jeg har bruk for...

Han fikset jo det på ett blunk... -jeg er så glad :)
-tok en liten tur innom på besøk til mamman min etterpå...

Vel hjemme igjen fant jeg ut at det sikkert var best å sage til klossene ikveld...
-mens det fremdeles var oppholds vær...
Og siden jeg først rigget til for saging... 
-kunne jeg sage noe av det som skal brennes... -opp til passende biter...

Sliten av dagens strabaser, -var det nå godt å endelig erklære HELG...
-med fridag imorgen :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...