fredag 3. mai 2013

Elendig...

-er ganske beskrivende for dagens form...
Det hjalp ikke litt engang, -gårsdagens forsøk på kurrering :(
Jeg våknet med dundrende hodepine...-enda mer tett og forkjølet en igår...
 -og var ikke videre glad for det...
Frokost og et par paracet lettet heldigvis litt på det verste...
-og jeg kom meg avgårde for å handle inn det jeg glemte igår...
[Jeg tenkte forsøke å lage fiskesuppe en av dagene...]

Og så var det prosjektet mitt da... 
Igår handlet jeg en sag... 
-idag var jeg innom butikken igjen for å forsikre meg om at sagen var iorden...
Jeg er altså "idiotisk" redd for slike verktøy...
  Så for meg alle mulige skrekk scenario bare ved tanken på å håndtere den...
-hadde lite lyst å sage meg ihjel...-eller miste en finger eller flere...
(Tenk om sagbladet ikke var skikkelig festet... -og spratt av da den startet...)

Jeg fikk hjelp... 
Sagen ble testet av selgeren... -den virket helt fint :)
-da var de bare å overvinne sin frykt... -og den verste sykdoms følelsen...
-og kjøre igang med å sage til pallene...
Er så STOLT av meg selv for at jeg faktisk våget... 
Jupp...-den frykten overvunnet, -jeg eier en sag og kan bruken den... KJEKT :)

Sagingen foregikk utendørs...
-men det hindret ikke at det ble sagestøv inne også... 
 Jeg har en palle for lite enda... -og behøver løse klosser fra en eller to til...
-så jeg kommer ikke videre med dette ikveld...
Synes det er greiest å ha alle deler på plass før jeg begynner å beise...

Glad litt nyttig ble utført på denne "føle seg elendig" dagen...
-og igjen ønsker jeg meg bedre form imorgen...

Ønsker alle en flott fredags kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...