lørdag 4. mai 2013

Bedre...

-eller verre ??
Forkjølelsen sitter i fremdeles men jeg føler meg igrunnen bedre idag...
-bortsett fra... -det må jo alltid være et "-men"... 
Idag har noe kilt seg fast i en bronkie...-slik at jeg bare MÅ hoste...-hoste og HOSTE..
 -det er mest grusomt irriterende... -men gjør vondt også på det verste...
Sikkert ribbens bruddet som får trimmet seg litt mer en nødvendig...

Bedre mener jeg likevell at jeg er...

Har satt igang med beising av delene til TV benken...
-enda jeg skulle vente til alt var på plass...
Jeg måtte jo finne ut om det ble som tenkt eller ikke...
Det var bare en liten skvett "blandet" beis igjen etter sist møbel beising...
-og desverre bare små skvetter igjen i original boksene også...
Det rakk ikke halvveis engang...
-da jeg fant ut det.. -var det forsent å kjøre å kjøpe mer...
Så er det søndag imorgen... -sukk...-kjedelig er det...
-nå var jeg jo så godt igang...
 Å beise er ganske kjedelig, -men nødvendig om det skal bli som tenkt...
-det er bare grunningen på en måte... -så kommer det gøye etterpå... 

Bare for å ha sagt det så er det slett ikke meningen at dette skal bli noe fint...
-kanskje heller motsatt... -det skal bli spesielt og unikt...
Grovt, røft og muligens stygt også... 
-men selvgjort og mitt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...