søndag 19. mai 2013

17 mai...

-var jobbedag iår..
-fikk derfor bare med meg avsluttningen på "felles" feiringen...

Men fikk jo treffe Bumpene litt.. -de hadde kost seg veldig...
-og rakk å kjøpe middag.. -med hjem... 

Lille Bumpen og mamma'n hans har vert på besøk her fra torsdag til idag...
Idag våknet vi til riktig sommer vær...
-jeg og Bumpen tok en tur på besøk til de andre to Bumpene...
Der ble det grilling og kos...
-Bumpene har lekt seg ute i timesvis...-og "besto" har skiftet farge og blitt rosa...
 Store Bumpen fant "ein slange" i dammen da de skulle leke med båtene....
-bare se...-her er den...-den krøllet og buktet seg og var veldig levende...
Men det var leke med båtene de skulle...
-med Elias, Kruse Knallkul, Tråle og Sjørøverskuten...
-etter hvert ble det mer "hoppe og plaske"...

Min utedag fortsatte hel til kl. 22... 
-jeg ryddet først opp litt utenfor her (sagestøvet)
-og så fortsatte prosjektet...
Mye greiere å beise utendørs...
-jeg håper det tørker raskere også...

Håper dette flotte sommerværet fortsetter hele Pinse helgen...
-det er fint å føle "solbrendten" litt igjen...
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...