torsdag 18. april 2013

Pust og pes...

-så utrolig mett etter koselig kveld med klubb damene...
Komle middag på Tonnings Mathus... -blei skikkelig stapp mett...
-og enda så trykte jeg ned en supergod is-dessert oppå det...

Jeg reiste til by-siden på morningen...
-skulle hjem med fergen klokken 16.20 siden middags avtalen var kl. 18.30...
 
 Vi fikk malt hele gangen ferdig i god tid...
-men mye trafikk og kø-kjøring gjorde at fergen gikk fra meg likevell... 
Da var det jo bare å vente på neste kl.17.40
-og kjøre til middagen direkte... (-ble 10 min for sen)
Heldigvis fikk jeg låne klær også.... 
-ikke så fristende å stille opp på middag i male klærene...

Nå mett og trett tar jeg natt...
-lade opp til jobbehelg... 
Jobbehelgen er igrunnen verst før den er begynt...
-så blir den bare bedre og bedre heldigvis...

God Natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...