tirsdag 19. mars 2013

Ny oppskrift...

-testet ut på den gratinerte brødsaken...
Her valgte jeg grovt landbrød...
-fyllt med en røre av:
1 boks kremfløte
3-4 ss grov sennep
1 paprika
1 bunt vårløk
300 gr bacon (oppkuttet og stekt)

Jeg ble ikke helt fornøyd med smaken denne gangen...
Litt vel mye sennepsmak, og jeg kunne sikkert latt vær all den paprikaen også...
Altså lite smak av bacon, -men det var godt med grovt brød...(-mer mat liksom)
 
Det gikk forresten greit å fryse det jeg lagde sist...
-delte det i porsjons stykker...
Jeg kjørte opptining i mikro...-rett fra frysen...
-da var det spiseklart (lunkent)  på noen minutter... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...