fredag 8. mars 2013

Imorgen...

-blir det tur til bysiden igjen...
Da skal den vonde skulderen MR undersøkes...
 Dette bildet har jeg lånt fra www.curato.no -det er dit jeg skal...
Jeg er litt overrasket over hvor raskt jeg fikk time...
-kan ikke snakke om ventetid... Rekvirert tirsdag og undersøkt lørdag...
Jeg føler meg heldig som slipper månedsvis med venting...

Jeg har tatt MR flere ganger før så det er ingenting skummelt med det...

Litt dumt at jeg ikke kunne få ta blodprøvene også imorgen...
-men laboratoriet ikke har åpent i helgene...
Da må jeg altså en tur til Haukeland over helgen...

Idag har jeg vert på spise pizza besøk...
-og hatt en liten time "ut å høre etter lyder" med Store Bumpen...
Vi bare satt der på haugen å lyttet... -og hvisket om hva vi hørte...
"Hyssj..besto høre ein pus"... 
-han lyttet, hørte pusen..-lyttet litt mer.... "-eg høre en vovv"... 
-jeg lyttet og hørte hunden...
Så pratet vi litt om den hunden...(liten eller stor) -og hva den kanskje gjødde for...
Så lyttet vi videre... -hørte helikopter, båter... -og folk som pratet..
"Kjendis måke"... -en kråke... -og en "stilig" buss fikk vi både sett og hørt....

Sånt er så koselig...-lytte og se om vi kanskje ser noe spennende...
-og igrunnen så blir det meste spennende når en sitter slik med en liten Bump...
Han blir 3 år i mai... -og verden er full av underlige saker...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...