torsdag 28. mars 2013

Forresten...

-gikk det ikke helt etter planen på mandag...
Var ikke fast nok i ribbebena enda... 
-så arbeidsdyktigheten må vente enda en uke...
 Det ble en lang og vond natt til tirsdag :(
Jeg har vert nødt til å ta piller igjen siden da...
-på toppen av det ble jeg selvfølgelig grundig forkjølet igjen også...

Nå har jeg lånt noen bøker på biblioteket...
-en serie denne gangen...
I håp om at ventetiden på å bli bra igjen da går litt fortere...
-og jeg slipper å bare sitte her å "gremmes" for at elendigheten tar sånn tid...

Idag ble jeg med min datter og Bumpene hennes på en bytur...
-de hadde fri og ville ha en "bort fra hjemme" dag...
 Vi besøkte min eldste litt...
-så en tur innom kjøpesenter og mat på Mc Donald's...
 Det er godt å komme seg ut litt, men jammen var det godt å komme hjem igjen også...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...