mandag 18. februar 2013

Resten av kvelden...

-har vert som vanlig...
Begynnt på ene prosjektet etter det andre... -og ikke fullført noen av dem...
Strikke bøtten ble skikkelig skrubbet... -og står nå til tørk...
-jeg tror den trenger litt innvendig bekledning før jeg våger å legge noe garn der...
Den var liksom så nuppete inni... "eiret??"-eller hva det er som skjer med gammel sink...
-jeg tror det er en sink bøtte...
Begynte på enda en muffins lue...-la den fra meg etter en liten stund...
For jeg fikk brått en ny idé til bilde oppheng... -og måtte prøve meg litt frem...
-mente det sikkert kunne bli bra...
Demonterte så rammene  og tok ut de gamle bildene... 
-som selvsagt var fastlimt til rammeglasset siden det var slike jeg har skrevet ut selv.. 
Nå skal de to rammene som har tre bilder hver snues på høykant...
-og for å få det slik jeg ville måtte opphenget skrues av og skifte side...
Sånn små-mekking er lett og gøy...

Men jeg har ikke mer skriver blekk, -ikke fotopapir... 
-og igrunnen ingen idé om hvilke bilder som passer inn der... 
Det blir sikkert finest uten bilder... -litt tekst bare...
-og da startet jakten på ting jeg hadde før...-som jeg nå ikke vet hvor jeg har gjort av...
-og så var det rotet til her inne igjen...
Litt frustrert over at det ikke går å få fullført idéer pga. at jeg ikke finner ting...
Det er nemlig veldig viktig å bli helt ferdig med slike ting... 
-så slipper jeg faren for å plutselig tenke ut nye muligens bedre idéer...

Jeg finner som sagt ikke det jeg leter etter... 
-noen gamle bilder, -og ett album er det som er borte denne gangen...

Oppgitt letingen ikveld.. -rydding også (det skal jeg ikke gjøre før bilder er på plass)

En viktig "kontor" ting har jeg fått gjort idag/kveld...
-det er jeg aller gladest for...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...