mandag 4. februar 2013

Mandag igjen...

-helgen forduftet fort denne gangen...
Det begynner å ordne seg med sakene her hos meg...
-jeg fullførte gardin syingen sent igår...
Nå henger de oppe og venter på litt pynt (-som ligger i strekk)
Jeg fikset også ett par dynetrekk som var for lange...
-kjøpte 220cm en gang... -de hadde ikke vanlige... -og jeg ville absolutt ha disse...
Har også funnet frem noen bilder som skal henges opp...
-men ikke våget meg på å slå inn første spikeren enda...
Kjøkken kroken fikk endelig plate i hjørnet... -så nå er den også nesten ferdig :)
(-må litt justering til før jeg er helt fornøyd )

Idag har jeg luftet støvsugeren min litt... -etter gammelt...
-og snart skal jeg på jobb...

Jeg gleder meg til neste helg... -med tid til å ordne mer ferdig her...
-de første dagene nå fremover er fullstappet med jobb og andre planer...

ønsker alle en fin ny uke...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...