tirsdag 26. februar 2013

Den bortkomne....

-katten min dukket plutselig opp igjen idag...
Jeg hadde gitt opp hele katten nå.. 
-siden jeg ikke har sett noe til den siden 10 desember...
Jeg har trodd den muligens hadde flyttet til noen andre...-eller eventuelt var død...
-så jeg ble en smule forskrekket da den idag kom, da jeg skulle hente posten...
Virket som den kjente meg igjen...-den var kosete og helt vanlig...
-jeg begriper ikke hva den har levd av i månedsvis... 
 Nå bor den på badet her...
Jeg hadde jo handlet inn både sand og mat før den forsvant...
-og ikke rukket å kaste det enda (-innimellom kan det vere greit at lite blir gjort her)

Fikk også den bestilte pakken med garn og mønster idag...
-jeg tenkte altså å strikke en liten kåpe... -om jeg får det til...
Om ikke så får jeg i det minste fyllt strikkebøtten med arbeid på vent...
 -så kjøpte jeg denne boken igår...
 Så nå står valget mellom å begynne på strikkingen eller lese om kjærligheten...
Det frister ikke så veldig verken det ene eller det andre...
-"begynne på noe" vegring heter denne "lidelsen"...
Det er nemlig så veldig lett at jeg da blir engasjert... 
-og så tar det all min tid...-soving og det hele...

Sikkert best å vente til imorgen... -eller en annen bedre egnet dag... 
 
Jeg behøver faktisk ingen flere altoppslukende prosjekter for øyeblikket...
-jeg har fullt opp med alle de jeg har... -som det ikke finnes energi til å fullføre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...