søndag 24. februar 2013

Borte...

-helg i nydelig vinter "nesten vår" vær...
Jeg reiste fredag kveld... -måtte først hjemom å pakke litt etter jobb...
-skulle hjelpe til med nedpakking "utflytt" av en leilighet...
Dette skulle etter planen skje lørdag formiddag... -så skulle jeg hjem igjen på kvelden..
-men borte er bra :) -så jeg ble der likegodt til i ettermiddag...
Det gikk fort og greit med nedpakkingen... 
-utrolig mye enklere å pakke og flytte når det ikke er mine saker som skal pakkes ned...

Fredag kveld trasket jeg først rundt på kjøpesenter noen timer før jeg ble hentet...
-er jo greit å få med seg litt hva som fins i butikkene når en først reiser til by'n...
Noe shopping ble det også... -litt vårlig fornying.. 2 topper og en genser...
-og en jakke (-på impuls) 

Jeg ble skikkelig sliten etterhvert... -så det ble tidlig kveld....
-fikk en god natt (-og morgen) søvn på luftmadrass (-kan faktisk anbefales) 
 
 I nedpakkingsleiligheten var solforholdene gode...
-så noen solide solpauser ble det mellom pakkingen... -appelsin og boller hadde vi også...

På kvelden var det "home made" pizza sammen med James Bond...
-og enda en muffinslue ble nesten ferdig...
-før ny natt på luftmadrassen...
Idag våknet jeg tidlig... -kl.halv ni var jeg oppe og klar for nye dagen...
-eller klar?? -jeg fikk bare ikke til å sove mer...
 Så ble det "sløve" søndag...-med litt "sitte i solen" avbrekk...
-før jeg vendte nesen hjemover utpå ettermiddagen...

Vel hjemme var plutselig dagen på vei mot kveld...

 Utsikten her er flott...
-jeg måtte ut å ta et bilde også...
 Neste helg skal jeg tilbake til luftmadrassen...
-da er det andre "hjelpe til" ting på planen... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...