søndag 10. februar 2013

Å ha fri helg...

-er godt etter denne litt travle uken...
Mandag var det kveldsjobbing...
-tirsdag frisørtime (klipp og striper) og så handletur etter jobben... 
(-tok 12-13 timer før jeg var hjemme igjen)
Onsdag stupte jeg rett i matlaging da jeg kom hjem... 
Det var klubb hos meg... -jeg laget mat jeg aldri har laget før...
 Ble forresten god mat... -flere ville ha oppskrift..-så jeg skal dele den her (en dag)...

Torsdag var det generasjons fest i barnehagen (-litt før jobben var ferdig)

Nå har Bumpene (store og frk) vert syke hele uken 
-så jeg hadde ikke sett snurten av dem siden sist søndag...
Da så de slik ut...
Da alt dette "travle" var ferdig var jeg også rimelig ferdig....
-forresten så hoster jeg fremdeles... -og er enda litt tett i "pappen"...
Så da var det deilig med langhelg og fredags's fri...
Tok en tur til mamma'n min med kake og blomster på fridagen...
-og fikk samtidig endelig levert noen saker jeg har hatt stående her...
Kjøpte bursdag's pakke til lille frk. som blir 1 år den 19 også på veien dit... 
-og shoppet litt til den nye Bumpen som skal komme senere iår... 

Idag har jeg vert på besøk hos Lille Bumpen min...
 Ikveldingen kom så de andre to Bumpene på sove besøk...

Det blir nok ingen frokost på sengen på morsdagen iår heller...
-men det er jeg igrunnen bare glad for :)
Ikke så glad for at jeg sikkert må stå opp grytidlig på en søndags morgen...
-men...
-Bumpe foreldrene er sikkert kjempe glade for at de slipper nettopp det....
 
 Ønsker alle en fin morsdag... -og fastelavens søndag...
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...