lørdag 19. januar 2013

Uplanlagt og koselig...

-bytur som ble til overnatting...-og trivelig lørdag på by siden...
Nå hjemme igjen... -er det fyr i ovnen og lysene brenner her...
 
Det viste seg nemlig at jeg måtte på igjen...
-med medisinering og forsøk på kurrering av dette bihule bestyret mitt...
Jeg var nok litt for rask i vendingen med å avslutte behandlingen sist...
-for elendigheten kom tilbake mandag kveld :(
Tirsdagen var rett og slett grusom... 
Torsdag var jeg tilbake til lege og fikk ny medisin..
-legen rekvirerte også en CT av bihulene... -og skaffet meg time på fredagen...
Så jeg reiste til Bergen igår...
-hentet ut nye medisiner på apoteket, fikk litt til å kikke i butikker...
 -før det var tid for CT'en (-var fort gjort)
Min eldste hentet meg så med denne flotte doningen...
-og jeg ble med hjem til dem på middag.. -og der ble jeg værende til i ettermiddag...
Skikkelig koselig har jeg hatt det der...-og kom hjem ikveld med arbeidslyst og energi...
Nå har jeg lyst til å fikse opp litt "saker på vent" her i heimen...
-som å begynne å lage TV-benk og få sydd disse gardinene...

Lørdags kvelden skal bare nytes... (-det har jo blitt sent)
-så får jeg håpe at både energi og arbeidslyst er fortsatt stigende fremover...

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...