mandag 21. januar 2013

Uke 4...

-i turnus... -og året også...
Turnus uke 4 har 6 arbeidsdager... -pjuh :/
-spørs om ikke gardin rotet mitt blir blir liggende utover her en stund...

Idag har jeg rigget til symaskinen... 
-lest bruksanvisning og prøvd meg litt på noen sømmer....
Avanserte saker mamma'n min har...
-jeg ønsker meg slik en "monster maskin" hver gang jeg skal sy...
Det er ikke ofte nok til at den hadde vert verdt pengene... -nå for tiden...
-mulig det er en idé når jeg blir gammel nok til mer fritid...

Nå er piller tatt...-nesen behørig sprayet... (-den må sprayes gjevnlig)
-jeg syns ikke det hjelper noe særlig.... -selv om jeg ikke har vondt lenger...
Det bare føles rart og tett inni der...-som om noe blokkerer ett eller annet...
-en litt uggen følelse... 

Matpakke er smurt og ned pakket...-så nå venter jeg egentlig bare på klokken...
Verden utenfor er kald og frossen idag også... 
-helt nydelige vinterdager vi har her vest nå fortiden...
 Jeg klarer likevell ikke helt å nyte det... -når kulden gjør vondt i kroppen...
-det tapper energi, krefter...-og hummør... -å "føle" nesten hele sitt skjelett hele tiden..

Dette ble dagens sukk... -eller klagesang... 
Jeg skal sørge for å ha en fin jobbekveld likevell... 
-det er godt å jobbe... -finns alltid noe positivt å hente ut av en vakt...
Hyggelige kolegaer...-brukere... -ting som kan løfte hummøret...
-kanskje bare småting... -men jeg smiler litt -og har det godt...-hver jobbedag... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...