mandag 14. januar 2013

Trøbbel...

-med telefonen min idag... (Telenor fast tlf.)
Det har forresten ikke vert summetone siden fredag... -jeg meldte feilen da...
Skikkelig irriterende siden mobilen dekningen er så dårlig at jeg må ut for å ringe...
-og nå er det jo iskaldt utendørs...
Det ringer på mobilen inne også, men om jeg tar tlf. brytes forbindelsen...
-ved den minste bevegelse...
Og aldri har det vell ringt så ofte som denne helgen...-sukk..
-hver gang forbindelsen brytes ringer folk opp igjen... gang på gang...
Idag fikk jeg sms at alt var iorden med linjer... -så jeg måtte forsøke med annen tlf...
-og melde fra om det fortsatt var problem...
Joda, jeg sjekket... summetonen var der idag...-med litt skraping som tillegg..
-så ringte telefonen... to ring før den døde igjen...
-altså var problemtet tilbake...

Nå ikveld har jeg flyttet sofa (-den er svær) og fått løs telefon ledningen...
-tok telefonen med opp til fam. Store Bump og sjekket om den virket der....
Det gjorde den...-så da var det bare å melde feilen på nytt...
 Da var jo selvsagt kundeservise stengt så jeg måtte skriv mail igjen...
 Litt "sinna" mail... 
-tålmodigheten min er ikke så stor når det gjelder saker som ikke virker som de skal...
-jeg forventer liksom at "betalte for" tjenester skal fungere...ALLTID

Jeg har kort lunte ikveld kjenner jeg...
-det er sikkert fordi jeg har sånn forskrekkelig tannverk... -i kjeven er det egentlig...
Rett og slett grusomt vondt :(
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...