lørdag 26. januar 2013

Sånn ellers...

-strever jeg fremdeles med dette "nesebestyret"...
Jeg har ikke blitt noe bedre av nye medisinen...
-er nå rett og slett grundig gammaldags forkjølet...
Fått hoste og ulyder i pustesystemet i tillegg til den tette nesen...
(-men nå sitter det ikke så fast lenger)

Uken i øvrig har inneholdt foruten om jobb og forkjøling... 
-et tirsdags kveld besøk av fam Lille Bump...-middag hos fam Lille Bump onsdag...
 -koselig på klubb torsdag... -og middag hos Store Bumpen igår...

Jeg har sovet på dette gardin problemet inatt...
-tror feilen var at jeg brukte en "broderi søm" på kantene...
Den har nok krympet stoffet under syingen...
Rettsøm hadde sikkert vert et bedre valg... 
Om jeg ikke klarer å dampe sømmen rett igjen...-får jeg klippe den bort... 
-og begynne på nytt....
   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...