søndag 30. desember 2012

Romjul's søndag...

-med god gammeldags Juletrefest...
Det var faktisk koselig å gå rundt juletreet å synge julesanger...
-nissen kom selvfølgelig innom også...

Så fikk jeg besøk av Julebukker her...
-de sang så fint og fikk selvsagt "gottis" -som takk for besøket :)
  Jeg håper de kommer tilbake neste jul også...

Nå begynner jo det Nye Året å nærme seg...
-jeg føler meg litt i "forberedelse til det" modus nå...
Snart skal Julen pakkes ned.. -og livet fortsettes i normal tilstand igjen...
-jeg har ikke så mye som behøver forberedes egentlig...
Skrive inn jobbedager i nye "jobbeboken" bare...
-ny turnus starter imorgen... -det er greit å ha den nedskrevet dag for dag...

Når julen pakkes ned skal jeg komme litt mer iorden her i leiligheten også...
-henge opp bilder og sånt... -og sy gardiner...
Det gleder jeg meg til... -komme iorden altså... -ikke sy gardiner ;)

Nå skal jeg bare nyte resten av søndagskvelden... 
-den siste iår!!
 
 Ønsker alle... -store og små... -et veldig Godt Nytt År 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...