mandag 3. desember 2012

På liggebesøk...

-jeg kom meg helt hit uten noen "av veien" problem...
-det gjorde godt for skrekken...
Det heter vell "opp på hesten igjen raskt, om man uheldigvis faller av den"
-eller noe sånt... -det virker iallfall :)
 
Jeg er altså passer Lille Bumpen idag...-før kveldsvakt...
-siden barnehagen hans planlegger...-og mamma'n er på jobb...
Like greit å sove her så slapp jeg å stå opp så grytidlig...
(-jeg er fremdeles ikke helt til å stole på med sånne "grytidlig'er")

Lille Bumpen har faktisk sovet hele natten inatt...
-han hoster en del når han ligger...-plagsomt siden han ofte våkner av det....
Nå har da "Besto" begynt å kurere med gode gamle kjerringråd...
-varmt vann med sitron og sukker (-er slim løsende for de som ikke viste det)

Det skal helst drikkes så varmt som mulig...
-og for en liten Bump er ikke det så veldig varmt... 

Det ser ut til å virke bra... (jeg brukte lime, siden jeg ikke fant sitronsaft)
-saker løsnet og kom ut..(-uten nærmere beskrivelse av det) -dere skjønner sikkert ;)
Nå sover Bumpen i sengen sin... "tu(ø)tte" sa han... -og da bar det rett i seng...
-jeg har ikke hørt en eneste liten host :D

Jeg vil forresten legge en link til en blogg (nettbutikk) side jeg kom over idag...
Elinas Englebånd
Hun lager de nydeligste hårbånd til små frøkner...
-tenk om slik hadde vert på markedet for 24 år siden...
Da jeg var kjempestolt og litt fortvilet mamma til en veldig hårløs liten frk.
De to storebrødrene hadde hår fra start... -men denne "endelig en frk"...
-drøyde hårveksten sin fortvilende lenge...

Nå fins mulighet for å vinne (kalender) på siden hennes...
-så jeg oppfordrer alle til å gå inn og ta en titt...

Ønsker alle en flott Desember uke... 
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...