lørdag 8. desember 2012

Kakehus...

-pynting var første Store Bumpen foreslo idag tidlig...-klokken 07.20...
"Besto... -vil laga pepperkakehus"   
Han må ha drømt om det...-vi snakket om det i sengen når han skulle sove..
Jeg var ikke så veldig klar for noe pynting akkurat da.. 
-og vi måtte jo spise frokost først.. (-greit å være mett i magen før start)
Så ble gottis funnet frem og pyntingen kunne starte...
Konsentrert Bump i aksjon...-dette var gøy...
 -og godt ;)



 Her er alt ferdig pyntet...
  Jeg var litt bekymret (igår) for hvordan det skulle gå med en 2 åring og et kakehus...
  -så var det en som foreslo at det jo kunne pyntes før sammenlimingen...
Den tanken hadde jeg slett ikke kommet på selv...

En fornøyd Store Bump...-pyntejobben gjort... -og magen full av gottis...
-da var det tid for litt avslapp med nissene... 
  Vi har vert på bakebesøk også idag...
-kjempekoselig...
Med 6 glade og flinke barn som kjevlet og stakk ut kaker...
-gikk bakingen som en lek...
Kakemennene var skikkelig gode også...

Hjemme igjen var vi trøtte og slitne alle sammen...  -og tok oss en liten "time out"...
-før middagslaging og spising...
 Alt ble da litt senere en deres vanlige rutiner ikveld...
Kl.19 tok Frk. Bumpen natten.... -og 20.30 var Store Bumpen sengeklar... 
-han sovnet mitt i boken ikveld... -skikkelig utslitt av en koselig dag...
 Jeg har nå limt sammen huset..
-og fint ble det :)
Pyntet litt rundt med noen kakemenn... -og litt ekstra "gottis" 
Det blir spennende å se reaksjonen imorgen..

Jeg regner med tidlig start på morgendagen også... 
-så det er nok best å ikke drøye lørdagskvelden for lenge...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...