mandag 31. desember 2012

Innimellom...

-funderer jeg på dette med "Blogging"
-hvorfor sitter jeg her å skriver blogg egentlig...-og burde jeg kanskje slutte med det??
Jeg er jo en gammel dame... iallfall voksen...
-blogging er vell mer for unge jenter som ofte viser frem sine verste sider (-syns jeg)
Det handler mye om klær/mote.. interiør.. -sminketips... 

Noen har faktisk noe å fortelle også... -skriver utrolig bra -og har fine bilder...
-tips og idéer som kan være nyttige å ta med seg...

Men jeg stusser alltid litt når jeg ser folk som gir bloggvurderinger...
"meld deg på om du ønsker at jeg skal vurdere din blogg"
 -tenker da...-hvem er du som føler at du faktisk "kan" vurdere andre...
Er du en av de perfekte her i "blogg" verden ??

Perfekt er slett ikke jeg...
Mener saker om ting jeg slett ikke har noe med... -gjør jeg nok ofte...
-uten at jeg av den grunn føler at jeg behøver fortelle det... 
Det er faktisk koselig at folk gidder å lese...(-jeg ser på den der telleren) 
-og jeg blir GLAD for kommentarer...

Men tilbake til hvorfor jeg skriver blogg...
-jeg er ikke helt sikker på det...enda...
Jeg tror jeg samler på gamledager...
-altså... -driver å dokumenterer gamledager for "flokken" min...

Og hvorfor???  -det har seg muligens slik... 
-at jeg selv skulle ønske jeg hadde flere gamledager...-husket flere altså...
-eller kunne gått tilbake i tekst å bilder for å huske...

Innimellom er det slik at jeg tenker på, -eller savner pappa'n min... 
-gjennom snart 15 "farløse" år har jeg ofte ønsket det var mer historie å fortelle...
-og, -eller flere minner tatt vare på... 
Det samme gjelder for flere som ikke er med i min verden lenger... 
-jeg kan komme på små fragmet av saker... -for så å ønske veldig at jeg husket mer...
Eller farfar som var borte lenge før min tid i verden...
-jeg har ofte ønsket at jeg hadde kjent han... -vist hvem han var....-som menneske...  

Jeg samler altså litt på meg selv...-og det som skal bli gamledager...
  
Funderingene på å slutte med det... -tja..
-kanskje det er viktigere ting jeg burde drive med... 
Kanskje man ikke alltid skal vise hvem man er... -hva man gjør... 
-eller utsette seg for å bli blogg vurdert...

Det er jo slik at alle som leser det jeg skriver...
-også "tenker noe" om det de leser...-og da også om personen bak ordene...

Jeg er slett ikke ferdig fundert på dette enda...
-så "Kastanjehagen" blir sikkert med meg inn i 2013 også... 
Jeg avslutter dette "blogg" året med noen ord lånte fra en facebook venn...
(-litt redigert)

Mon tro hva vi får i det nye år?
Flatere mage og fastere lår?
Helst vil jeg ha et fredelig år
-med mange som kommer
og få som går ♥

Takker for det gamle, 
-ønsker alle et vakkert, harmonisk og GODT NYTTÅR!
 
       

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...