fredag 7. desember 2012

Igår...

-låste jeg døren for siste gang i huset :D
Det er bare så godt å være ferdig der...
-jeg har stresset verre denne uken med å få det tomt og få vasket ut...
Det som skal på søppelfyllingen satte jeg utenfor...-i vente på tid og kjøre mulighet..
[-håper noen stjeler det]
-og jeg må rydde uthuset også en dag... 
Kapitlet er altså ikke helt avsluttet enda.. -men den tyngste jobben er gjort... :)

Nå kan jeg konsentrere meg om her... -det er jo mye triveligere... 

Jeg har et par Bumper på besøk denne helgen...(Store og Frk)
-vi har hatt en trivelig ettermiddag... -nå sover begge to...
Store Bumpen har sjekket julepynten min...
-den ble ikke veldig godkjent... -nesten alle mine nisser var vist lei seg...
Han plukket opp en etter en....-så nøye på ansiktene deres... 
-så kom dommen: "Besto, den er lei seg.." 
Jeg prøvde meg med: "Nei, den er jo glad, se den smiler jo.."
"-nei, lei seg!!" -og så ble den lagt til side... 
Bare 3 gikk gjennom nåløyet og ble funnet plass til...
-de andre (lei seg nissene) ble ryddet tilbake i kassen... 
(Får prøve om de kanskje er litt gladere imorgen)
Jeg har kjøpt inn et pepperkake hus som jeg tenkte han skulle få dekorere...
-og så skal vi på et bakebesøk... -så jeg håper på julestemning..
Ute har det jo vert veldig så julete hele uken...
-men min julestemning...-har vert fraverende så langt iår...
Planen var å komme i orden slik jeg vil det skal vere ellers i året...
-men den planen ble ombestemt idag... -litt julepynt/kos behøves faktisk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...