onsdag 12. desember 2012

Husket...

-plutselig teksten på den tidligere omtalte sangen...
Det var en barnehagesang (samlingstund) for lenge...-lenge siden...

Ønske ønske rundt i ring,
-ønsker koster ingenting!
Si meg fort hva du vil ha,
-så går det sikkert (kanskje) bra! 

Den siste linjen der er fremdeles noe usikker.. 
-vi sang iallfall dette verset for hvert barn...-så navnet på barnet som skulle ønske..
He he...dette er altså sikkert 20 år tilbake i tid...
-litt snodig at slikt plutselig dukker opp igjen i hodet sånn helt uten videre...

Fant frem kameraet og tok noen bilder her...
-altså...det er foreløbig stasjonert midt på spisebordet.. 
-med resten som ikke har fått noe fast plass...
Må nok forsøke å få til en bedre løsning på PC og "kontor" saker... 
-en arbeidstasjon som ikke er så veldig synlig...-der jeg kan ha kontroll på viktige saker.
-for slik som dette ser jo ikke så bra ut...
Jeg har ekstra skjerm til Pc'n siden den har slukket lyset på skjermen sin...
Slagbenken min er jeg utrolig fornøyd med...-det ble fint med saueskinnene...

Kjøkken prosjektet var å fylle på noen flere Norgesglass...
(-kjøpe julekaker... -har'ke tid til baking)
-og få på litt røde sløyfer... -merkelapper og litt pynt...
 Kumine fikk rød sløyfe på også...
 Vi julepyntet litt i helgen...Store Bumpen og jeg...
 -kledde bare duk på kassene som sto her...
 -og litt rødt måtte til på stolen også...
Jeg har denne lange veggen...-fra kroken med kakehuset og til stolen her...
-der skal jeg etter hvert ha en TV benk...-lav seksjon eller noe...
Planen fins i hodet mitt... -der må den være til jeg får bedre tid... 
 Utendørs ser det slik ut ikveld... -stien min (-som jeg skulle salte) er gjennsnødd....
 Huff... -vist er det fint... -men noe gøy er det ikke :/

2 kommentarer:

  1. vad fint du har det solveig , passar bra med ängel kudden på soffan. Helen

    SvarSlett
  2. Tack.. -vad trevligt at du skickade en kommentar :)) jag är inte klar med allting här... -men det böjar bli bättre...
    Du är välkommen at hälsa på... -när du önskar Helen :)
    Oh-Ja, jag gillar ängla kudden.. -sitter där med den varje dag :)

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...