torsdag 13. desember 2012

Handledag...

-jeg er lykkelig hjem igjen kommet fra Julegavekjøpeturen til bysiden....
Gå på kjøpesenter i juletiden er vanligvis ikke noe gøy... 
-mye folk, -mye venting... -stress og kav...
Forventningene til turen var altså ganske på minus siden før start...
 -men jeg ble lurt denne gangen... -jeg har hatt en kjempefin dag :)
Jeg fikk sitte på med fam Store Bump til senteret...
-de skulle videre andre steder...
Jeg gikk igang og shoppet...-shoppet og shoppet enda litt mer...
(-både julegaver og litt til meg selv..)
-fikk ordnet nesten alt før de kom tilbake...
Jeg er fornøyd med dagen... -og med alt jeg fikk gjort... -eller kjøpt :)
Betjeningen på alle steder har vert svært imøtekommende og hyggelige... 
Vist var det mye folk...-og lange køer noen steder før en fikk betale...
-men jeg sto nå snilt der å ventet...
Vi spiste litt Mc. Donalds mat... -og så gikk vi hver vår vei litt til... 
-før vi satte kursen hjem igjen...
Skal si jeg verket i beina da jeg satte meg i bilen...
-og ble trett også forresten... -søvnig :o
Det blir verken utpakking eller innpakking ikveld...
-en varm dusj og avslapp er det som skal prioriteres nå... 
Så er det natten...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...