søndag 9. desember 2012

Det føltes...

-litt tomt her etter at Bumpene ble hentet idag...
Tomt som "ensomt" -ikke "tomt" tomt...
-for leker og julesaker har blitt spredd utover i løpet av dagen...
Store Bumpen ville først ha all julepynt på spisebordet...
-men etter litt overtaling fikk nissene aller nødigst plasseres litt mer ut av veien...
(unnskyldningen var at Frk. Bumpen kunne få tak i dem)
Han ble forresten riktig imponert av det flotte kakehuset...
-det har blitt beundret flere ganger idag...

Jeg har hatt en dårlig natt... -føler meg ikke helt iform...-fått vondt i halsen...
-de var da for sikkerhets skyld våkne 06.30 idag... -veldig tidlig på en fri søndag :/
De var trøtte de også...-så ikke vet jeg hva som vekket den første...
-det har derfor bare vert kosedag idag...

Jeg har ryddet opp...-og jule-pyntet litt ikveld...
-det finns ikke så mye å pynte med...-så da er det jo fort gjort...
Jeg er trøtt nå...-så bilder får vente...
-heldigvis slipper jeg stå grytidlig opp imorgen... -jobber kveld :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...