mandag 31. desember 2012

Litt oppsummering...

-av mitt 2012...

Januar 
-var jeg ganske plaget med vondt'er (50% jobb) -kamperte hos fam Lille Bump..
-som da var så stor :)
Februar
-kom denne lille søte Frk. Bumpen til verden...
 Mars 
-kjøpte jeg nytt kamera, kamperte fremdeles hos fam Lille Bump...
 -var på en del kamera testing's turer...
 April
-var det vårligt og fint ute...-utekos sesongen med grilling var påbegynt...
 Trampoline hopping sesongen også...
 Mai
-var jeg fremdeles i ganske dårlig form...-jobbet bare 50%
 -først 17 mai...
 -så var det feiringer av Barnedåp og så 2 års bursdag for Store Bumpen...
 Bumpe besøk på trappen :)
 Juni
-da feiret Lille Bumpen 1 år's dag...
 -og jeg fikk en familie forøkelse...
 Juli
Ett år eldre ble jo jeg også... 
-frk. Bumpen var også med...
 Forsøkte også å selge hus... -helt uten hell...
 August
-ble jeg Vin Høne eier...
 -og frk Bumpen ville opp og frem...
 September
Hadde noen fine dager med utekos


 -og en nydelig middag...
-og så var vi på Vennebyen show
 Oktober 
-besøkte jeg faktisk Thailand i 14 herlig varme dager :)
 -og møtte en frosk...
November
-flyttet jeg... -inn i varmen..
 -og forsøkte meg som Bumpe passer (alle samlet)
 -fikk bygge hyller hjelp :)
 Desember 
-har stått i Julens tegn, vert nisse-kos :)

 -med sløyfer på...
 -og herlig varm :)
Oppsummert slik syns jeg året 2012 har vert veldig bra...

Varm etter Thailandsturen kunne jeg starte opp i full jobb igjen da jeg kom hjem....
-var da helt uten vondt'er en hel mnd... 
Det har desverre kommet litt snikende tilbake nå.. 
-men ikke verre en det går å leve med...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...