torsdag 1. november 2012

Snart...

-er det tid for flytting...
Dagen igår (altså siste oktober) var veldig lang...
Først jobb, så til Bergen for å handle det jeg skulle ha til "nye" leiligheten...
Jeg er veldig fornøyd med innsatsen... 
-selv om jeg egentlig ikke fikk tak i alt jeg hadde planlagt på forhånd...

Det viktigste ble ordnet... 
-både sofa og seng var på lager også... -så jeg slipper kjedelig ventetid...
Innflytt til helgen... -det blir så bra :)
Jeg er ikke helt ferdig med behandlingen av møblene mine enda...
-kanskje jeg rekker det også før lørdag...-prøver på det nå ikveld...
Det er bare stolene som gjenstår... 
-det tar lang tid med hver... -det har jo så mange flater som skal behandles...

Det er bare de store tingene som flytter inn først.. 
-alt resten kan jeg ta etterhvert.. -når det passer og jeg har bruk for sakene.. 
Jeg har hele november på meg...
Da slipper jeg jo alt rot med fulle esker med ting som skal på plass...
-slikt bruker jo ofte ta månedsvis å få skikkelig orden på...

Jeg tente liksom trives fra start i den nye leiligheten... 
-få ordentlig oversikt og finne ut hvordan jeg vil ha det der...
Hva som behøves og hva som eventuelt ikke skal med opp dit...
-jeg får jo ikke allverdens plass til ting jeg ikke trenger...
Nå fins det alt for mye saker her i huset... -så noe jo må nødvendigvis lukes bort...

Dette ble min nye sofa...
 Jeg likte slett ikke benene på den... -men det gikk ikke å velge andre...
 -så jeg får enten venne meg til dem, eller finne på noe annet lurt...
Sengen jeg kjøpte har også slike stygge "plastikk" stål ben...
-jeg ville helst ha sokkel (-men der var heller ingen valgmuligheter)

 Jeg skal jobbe imorgen... -så på kvelden får jeg kanskje forsøke å gjøre litt klart... 
Egentlig skulle jeg ha jobbehelg...-fikk heldigvis byttet meg fri... 
-ellers hadde det nok blitt minst en uke til i huset her...
Det hadde ikke vert så hyggelig... 
-jeg er helt overmoden for flyttingen nå...
Det er ikke så veldig trivelige boforhold når alle møbler står til tørk, eller på vent..
-alle klær (-og noen saker) er nedpakket... -og det ikke er system på noenting...

Jeg trodde igår kveld at det bare var to netter igjen av soving her i huset...
-ble ordentlig skuffet idag da jeg oppdaget at det var enda en...

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...