tirsdag 6. november 2012

Slitsomt...

-dette flytte styret altså...
Jeg styrer og pakker, -bærer og sliter... -full bil minst en gang daglig...
Alle sakene blir bare satt på vent her... 
Det går ikke helt som tidligere planlagt... -denne flytten heller...
-jeg skulle jo ha god tid og få alt på plass her etterhvert... -var planen...
Men så ble det ikke slik...
 Jeg styrer med ting her hjemme også... -fått innlagt tlf idag bl.a :)
-impregnert sofaen... -vasket en masse klær...
Tenkt og fundert på ulike løsninger for bl.a oppbevaring av kjøkken utstyr...
-har tømt noen skuffer og skap i huset... 
Jeg skal ned dit igjen en tur til ikveld... -fylle opp søppeldunken og få den på plass...

Sitter her å utsetter det...-siden jeg egentlig er trøtt og sliten nå...
-forresten så må ting helst flyttes i dagslys...
Det er ordentlig sleipt å gå utenfor der... -spesielt om en bærer på ting...
Men... -jeg får manne meg opp og kjøre ned nå...-så jeg blir ferdig med det...

Så kan jeg jo slappe av etterpå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...