onsdag 14. november 2012

Sliten...

-rett og slett drittlei av alt dette flytte styret idag...
Det har bare ikke vert en god dag...
-jeg våknet ikke av vekkerklokken... -kom derfor skjevt ut fra start...
Så har også mine tidligere verkeplager kommet tilbake...
-bl.a. anklene, en skulder og en finger er ganske plagsomme...
Det var jo slett ikke med i planen min :(
-jeg blir så forskrekkelig sliten og sur av det også...
Jeg har vert i huset noen timer ikveld...-ryddet en del og pakket noe mer...
-fylte opp bilen og tenkte det fikk stå der til etter jobb imorgen...
Jeg hadde liksom brukt opp siste reserven...
-men så fant jeg bittelitt kraft til... -og fikk tingene i hus likevell...
Like innom døren står det...
-og roter alt til for meg igjen... blæ :(
Jeg håper virkelig på en bedre dag imorgen... 
-nå må jeg sove... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...