søndag 11. november 2012

Nyttig dag...

-jeg er nå ferdig med alle de planlagte innkjøpene... + noen + + +
Vi var skikkelig effektive idag... -reiste i halv ni tiden og var hjemme igjen ca. kl. 15...
-brukte bare 1 time og 10 min på Ikea... (-bilen ble nesten fyllt opp der)
Så var vi innom på Jysk en kjapp tur... 
-jeg kan ikke vise mine innkjøp helt enda... (-det kommer nok etter hvert.)
Ting må monteres og på plass først...-det har jeg ikke fått gjort enda...
-her ser faktisk helt bombet ut for øyeblikket...

Jeg har alle tre Bumpene på overnatting her... (-for første gang)
-det var en del av byttehandelen igår... 
Altså..-om jeg kom meg på shopping... -skulle de få barnefri ikveld og natt :)

Her er de tre søte Bumpene mine :) 
-i alder: tre kvart, halv to og halv tre...

Måtte rosin bestikkelser til for å få dem til å sitte rolig lenge nok til å ta bilde...
 Lille Frk. Bumpen tok tidlig kveld...
-de andre to fortsatte leken... 
-og koste seg med lørdags gottis... -popkorn og is...
Jeg kjøpte noen nye leker på Ikea.. -siden jeg mest hadde baby leker fra før her...
 
De jobbet felt disse to karene... -og det ble ingen tidlig kveld på noen av dem...
kl. rakk å bli 22 før sistemann endelig klarte å sovne...
 Da var det for sent til  å begynne hylle montering...
-siden det må hammer til for å få saken sammen...

Det er ikke håp om å sove lenge imorgen selv om guttene var sent oppe ikveld...
-lille Frk. våkner nok grytidlig..
Men kanskje vi klarer å la vær å vekke de andre to...
-da kan vi jo ha litt koselig jente tid sammen...-på søndag morgenen...
 Nå behøv's det nok litt søvn for meg også...
-før noen våkner igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...