fredag 2. november 2012

Møbel behandling..

Da har alle furu møblene mine fått to strøk... "selv-komponert" behandling...
Først et strøk beis... farge blandet 50% sort og 50% drivved...
-så et svampe-strøk med veldig utblandet hvit akrylmaling (Amsterdam maling) 
-som jeg tørket av igjen så fort som mulig etter påføringen...
Jeg er ganske fornøyd med ferdig resultat... 

Slik var møblene før start... 
 Altså 5 stoler, et digert spisebord, et salong bord og en slagbenk (gran den tror jeg)
Og slik ble resultatet...

Nå er disse stolen alldeles ny-svampet å de blir litt bedre imorgen...
Jeg ble ikke så fornøyd med sofa bordet her...
Jeg hadde ikke lært meg at det var lurt å tørke bort hvit malingen med en gang...
Det blir spennende å se hvordan de passer med det nye...

Imorgen er flyttedagen.... -tror jeg må sove snart...
Jeg gleder meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...