fredag 23. november 2012

Litt nytte....

-ble utført idag selv om jeg hadde bestemt å ta det rolig...
Kl.15 sånn ca.. -etter litt mat og et par paracet...
-måtte jeg bare få ut søppla som truet med over"for"svømmelse i skapet... 
Jeg skrudde likegodt de gamle knottene på "nye nattbordet" igjen...
-lei av alt som ikke blir gjort... -og ting som ligger å flyter alle steder...
Fikk verktøyet på plass i skuffen sin igjen også...
-og vips hadde jeg enda en tomkasse ledig... -hele to tomme pappkasser :)
+ en stor plast stamp... (-eh...-jeg tømte ut alt innholdet i en haug på badegulvet)
Så kjørte jeg en tur nedom huset... -fylte opp tomkasser og plaststamp... 
Da ble alle kjøkkenskap tomme...
Matet stakkars lille pus... 
-som var hjemkommet etter å ha vert borte i nesten to uker...

Var så Frk. Bump'e passer ett par timer... 
-Store Bumpen skulle jo se på Jule åpning og treffe Nissen...

 Sofa'ene mine ble forresten også hentet ikveld...
Er litt lettet og fornøyd....
-for jeg kjente at jeg likevell har det noenlunde under kontroll...
Selv om jeg ikke har vert der på dagesvis...
-er det som er igjen overkommelig...

Det tikket inn en SMS i kveldingen... (-sms'er er skjelden nå for tiden...)
-med tilbud om å bli med på 14-15 dagers ferie neste fredag...-til Lanzarote... 
DET VILLE JEG JO!!! 
Selvfølgelig vil jeg... -men fornuften sier NE-HEI det kan du absolutt ikke....
-ikke nå, -i desember.. -uplanlagt..-uferdig utflyttet..-og innflyttet...
-med alle advent og jule greiene som allerede nå finns for lite tid til...
Men... jeg VILLE...ville veldig gjerne... faktisk!!
"SUKK"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...