tirsdag 27. november 2012

Kort fortalt i bilder...

-fra min verden idag...
 Utsikten er denne... her jeg bor nå...
 Altså nesten samme som før... -bare enda litt bedre :)
 Inne derimot er ikke utsikten like bra.. -desverre...
Her er det jeg har hentet og kjørt hjem idag...
 -og slik ser det ut her for øyeblikket... 
Her er da lekekassen..-noen pynteting + alt jeg etterhvert skal kvitte meg med...
 Dette rotet skal på plass i skap og kurver... -etterhvert...
 Gjesterommet... -klærene mine,julegaver, 
-og annet som skal på plass etterhvert...-når jeg finner en plass til det...
 Samle papp etter møbel kjøp... (gjesterommet) 
-bak denne reisesengen står alle bilder og slikt som skal opp på veggene etter hvert...
 -mer i kroken på gjesterommet...
 Og soverommet mitt... -her er da noe som skal bevares og noe som ikke skal...
Det er mest ting jeg ikke skal ha lenger som fyller opp her...
-altså jeg skal etterhvert "når jeg får tid" se om noen andre kan ha bruk for sakene...

Fam Lille Bumpen var innom på besøk på lørdagskvelden... -og søndags kvelden..
siden pappa'n også hadde saker å flytte fra huset...
  
 -sjekke ut saker er jo veldig spennende... Nei..-gjør det bare mer interessant...
Litt kose-fjas hos Fam Store Bump ble det tid til på søndag ettermiddagen..
-jeg ble innvitert på middag der etter jobb :)
 

 Det var det :)
Nå skal jeg snart gjøre meg klar til kveldsvakt... 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...